جلسه هیات دانشگاه تکنولوژی بغداد با دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1402/11/18 | 
در تاریخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ نمایندگان دانشگاه تکنولوژی عراق در سالن کنفرانس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر حضور پیدا کرده و با همتایان خود در دانشکده به بحث و تبادل نظر در خصوص همکاری های علمی و بین المللی پرداختند. در این جلسه که با استقبال دکتر عرفی رئیس محترم دانشکده همراه بود، دکتر امیرحسن صنعت پور عضو هیات علمی دانشکده و مدیر مرکز فاوا اقدام به معرفی دانشکده‌، همکاران عضو هیات علمی و نیز فعالیت‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی آنها کرد.
اهداف اصلی و مزایای همکاری، از جمله افزایش همکاری تحصیلی، افزایش تحقیقات، جلب بیشتر اعتبار و جذب دانشجو، و ترویج یادگیری مشترک و نوآوری میان رشته‌ای مطرح شد. شرکت‌کنندگان توافق کردند که این اقدامات برای هر دو دانشکده قابل اجرا و مرتبط هستند و اشتیاق خود را برای پیگیری این امور اعلام کردند. همچنین، در مورد چالش‌ها و فرصت‌های هر موضوع و راه‌های ممکن برای اجرای آنها گفت‌وگو شد در این جلسه شرکت‌کنندگان پیشنهاد همکاری های متفاوتی ارائه دادند، از جمله:  مبادله دانشجویان/پسا‌دکترا - دانشجویان مهمان، تدریس واحدهای درسی - تدریس مجازی / حضوری، همکاری تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌ها، سمپوزیوم‌ها و کنفرانس‌های مشترک، و ایجاد رشته‌های مشترک.
جلسه با خلاصه‌ای از نکات اصلی و اقدامات لازم به پایان رسید. دکتر رائد اسماعیل و بقیه هیئت عراقی از دکتر رضا عرفی و همکارانش برای حضور و مشارکتشان سپاس‌گزاری کردند و پیشنهاد شد برنامه ای با زمان‌بندی دقیق را پیگیری کنند. در این جلسه سرکار خانم دکتر رغد معمار بعنوان نماینده مرکز روابط بین الملل حاضر بودند.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 3450 بار   |   دفعات چاپ: 32 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر